
Платформа Бренду

Платформа бренду (бренд-платформа) – це перший маркетинговий документ, який складають для розвитку товару.послуги чи організації.Без нього немає сенсів починати просування.
Що це за документ?
Зміст
Це ніби паспорт товару ,послуги чи компанії.В ньому показані все твердження про Бренд, зокрема:
- атрибути Бренду
- Місія Бренду
- цінності Бренду
- суть Бренду
- унікальність
- емоційні переваги для цільової авдиторії.
Якщо вдатися до формулювання,то це може виглядати наступним чином:
Платформа бренду (бренд-платформа) – загальне смислове поле бренду, опис унікальних відмінних властивостей бренду (унікальна торгова пропозиція, унікальна емоційна пропозиція, цільова аудиторія тощо), а також сукупність його візуальних, іміджевих та маркетингових атрибутів.
Яка мета паспорта Бренду під назвою “платформа бренду”?
Мета паспорта “платформа бренду” в забезпечені максимальної вигоди від продажу брендованих товарів та послуг та забезпечені ефективного пребування компанії на ринку.

Послідовність рівнів платформи бренду
Коли доцільно розробляти платформу Бренду?
По – перше, з початку розробки нового товару ,послуги чи реєстрації нової компанії.
По-друге, на момент перетворення торгової марки у Бренд
Які завдання вирішує платформа Бренду?
Завдання платформи бренду:
- дозволяє зробити з продукту бренд, тобто вона оточує продукт, який сам по собі часом простий і звичайний, ореолом емоцій, привертаючи увагу та «прив’язуючи» споживачів;
- робить товар менш схильним до коливань ринку – вона не дозволяє власникам, користувачам бренду, маркетинговим посередникам, що взаємодіють з брендом, кон’юнктурно та необґрунтовано змінювати бренд;
- дозволяє забезпечити продуктивне та ефективне комунікування бренду з ринковими суб’єктами.
- забезпечує стандартність підходів для будь-яких методів просування бренду
Платформа бренду повинна бути актуальної,чіткою та зрозумілою для всіх працівників,що співпрацюють з брендом.
Читайте до цієї теми мою статтю Безумовна любов до Бренду.
Що включає платформа Бренду?
Бренд платформа включає:
• найменування бренду, його написання, логотипи та знаки бренду, іншими словами, його персоналізація через текст, логотип, відео- та фоторяд;це іншими словами аудентика бренду;
• атрибути бренду – всі ті особливості, з якими взаємодіє споживач, зокрема упаковка, слоган, інтер’єр;
• місія бренду;
• бачення бренду;
• опис аудиторії, цільових груп, для яких створено бренд;ядра бренду
• маркетингові обіцянки бренду – цінності, що транслюються брендом, які повинні розділятися цільовою аудиторією;
• раціональні переваги на основі функціональних характеристик продукту або послуги;
• емоційні переваги бренду – відчуття споживача взаємодії з продуктом;
• суть бренду, наприклад тон або голос, що дозволяє передати його характер аудиторії;
Що можна додати стосовно бренд платформи корпоративного бренду?
Для корпоративного бренду, крім описаних вище пунктів, платформа бренду включає:
• ключові функції компанії чи ключові компетенції;
• ринкова стратегія компанії;
• корпоративні цінності компанії;
• ідентичність компанії – опис того, хто і що є суттю компанії;
• бачення підприємства у майбутньому, її прагнення, безсумнівно, з урахуванням поточних позицій.
З цього виходить,що у створюванні платформи бренду бере активну участь власник компанії та інші ключові особи управлянні компанії ,не обмежуючись маркетинговою структурою.
У цій статті я надала загальні теоретичні основи про платформу бренда. Цього має бути достатньо для подальшого створення Бренду за допомогою мого Посібника ( Гайду) Як створити свій Бренд самостійно за 5 кроків
У Вас виникли запитання на тему статті? Задавайте їх через форму зворотнього зв’язку. Для цього перейдіть за посиланням ТУТ.
Ви хочете проконсультуватися за своїм проєктом? Призначайте зустріч онлайн! Для цього перейдіть за посиланням ТУТ
Вам також може сподобатись

Брендинг у серіалі ДІЛО: приємний та легкий спосіб вивчення
24.06.2020
Цільова авдиторія (ЦА): як визначити та навіщо це потрібно.
30.06.2021