БЕЗУМОВНА ЛЮБОВ
Брендинг

БЕЗУМОВНА  ЛЮБОВ ДО БРЕНДУ

Бренд та безумовна любов до нього споживача. 

Бренд (англ. brand [brænd] “тавро”) – комплекс уявлень, думок, асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик про продукт або послугу у свідомості споживача.

Зміст

У чому виявляється безумовна любов споживача до Бренда і які вигоди приносить її подальший розвиток?

Як збудувати такий Бренд? Багато компаній мріють створити Бренд, який любитимуть споживачі.

Причому любити безумовною  любов’ю. Не беруся зараз докладно аналізувати, як виникає ця любов.

Думаю, підходів тут декілька, і вони не прості та досить затратні з боку маркетингу.

   Але те, що спочатку у створення Бренда вкладається любов та повага до споживача, безперечно.

Що таке любов з емоційної точки зору?

Любов – це об’єктивна реальність, що виражається в особливостях роботи мозку «люблячої людини » стосовно предмета своєї любові. В нашому випадку це любов споживача до Бренда .

У яких діях споживача виявляється любов до Бренду?

  1. Вибір бренду за інших рівних або навіть гірших, ніж в інших, характеристик товару.
  2. Об’єктивне, реальне “не бачення” недоліків бренду – ідеалізація бренду.
  3. Оцінка бренду вища за його реальні споживчі характеристики. Споживач каже: так, раніше виріб був кращим і одразу ж вигадує виправдання: рецепт загублений, технології змінилися.
  4. Готовність купувати далі, всупереч реаліям та усвідомленню недоліків бренду («ну, так, ганьба, але все одно купуватиму»).
  5. Купівля нових товарів Бренду без порівняння з аналогами інших виробників.
  6. Практично нульова еластичність попиту до ціни – а також значна частина витрат на придбання продукції бренду у загальному споживчому кошику клієнта. Тобто клієнт готовий витрачати на Бренд гроші навіть тоді, коли краще б він сплатив «комуналку».

Так на чому ж ґрунтується ця безумовна любов?

Звісно на емоціях!

Згадаймо смаколики нашого дитинства! Ці «радянські бренди» – шоколад “Оленка”, “Київський”торт, цукерки та торт “Пташине молоко”, печиво Дніпро та багато інших!

Вони пробуджують у нас дитину і дають одне з базових почуттів: безпеки, викликаючи спогади про маму, сім’ю, коли ти в їхньому оточенні п’єш молоко чи чай із печивом, цукерками.

chaepitie-s-dnepro

  Ти ніби відчуваєш цей забутий смак. Приємно поринати в ці почуття знову і знову.

 Памятаєте?

Душа летить в дитинство, як у вирій,

бо їй на світі тепло тільки там (Ліна Костенко)

У цьому і є прив’язка, якір, потреба. Нічого поганого тут нема. Не треба знову сваритися на маркетологів, бо  нам дуже потрібні ці якорі у цей буремний час, щоб відпочити та піти далі виборювати свою свободу.

Яка користь від Бренда для виробника?

Чи приносить фінансову користь бізнесу «любов клієнта»? Чи варто вкладатися у створення «любові до Бренду»?

Мабуть, варто, хоч і потребує певних витрат, а результат ніхто не гарантує!

Але й витрат ще замало! Тому, що все починається з любові! Безумовною!

Друзі, а які смаколики дитинства Ви згадали? 

Чи були вони Брендами на Ваш погляд?

Чи зберіглися Вони у наш час?

Ви любите їх БЕЗУМОВНО?

Які нові смаколики Ви полюбили безумовно?

Якщо є питання, пишіть у коментарях.

Якщо Вам сподобалася стаття, будь ласка, поділіться нею зі своїми друзями

Підписуйтесь на мене у Facebook, Instagram та Twitter, Pinterest.

Планую ділитися корисним надбанням за роки моєї роботи з Брендами.

Извините, в настоящее время нет доступных опросов.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *