брендинг у серіалі
Брендинг

Брендинг у серіалі ДІЛО: приємний та легкий спосіб вивчення

Ми не просто дивимось сучасний, комедійний бразильський серіал «ДІЛО», а активно вивчаємо БРЕНДИНГ у серіалі.

Маркетинг міцно увійшов до кожного бізнесу. Не варто відмовлятися від його методів, якщо твоя справа — дівчина на виклик

маркетинг в фильме дело

Читайте також Безумовна любов до Бренду

Зміст

Вони красиві, розумні, винахідливі та зустрічаються з чоловіками за гроші.
Карін, Магалі та Луна вирішують зробити з найдавнішої професії сучасний бізнес із застосуванням ефективних маркетингових стратегій. Гарячий бразильський серіал від HBO Latin America

Переглядаючи серіал, Ви познайомитеся з основними інструментами маркетингу, зможете побачити, як вони втілюються в життя та перетворюються на гроші, піднімаючи ДІЛО на новий рівень. Цікаво було спостерігати за процесом неймінгу.

Як виникає назва фірми та як ця назва перетворюється на Бренд.

Ось фішка серіалу!

Це саме ДІЛО, яким займаються героїні фільму.

І пов’язана вона з найстарішою у світі професією!

І це не журналістика! Скільки цікавого та незнайомого! Серіал просто фонтанує еротичними сценами, шикарними жінками та імпозантними чоловіками!

Вам не подобаються еротичні сцени? Не забуваємо робити нотатки на тему кожної серії.

Брендинг у серіалі проходить червоною ниткою через весь сюжет та гідно конкурує з еротичними сценами.

Серії подібно до розділів підручника мають маркетингову назву.

Наприклад, у серіалі є серія “Фокус Група”,що повністю присвячена цій темі.

Варто приділити увагу перегляду цієї серії. Не багато маркетологів вміють правильно поставити завдання для фокусного дослідження і розробити питання до нього. А тим більше інтерпретувати та узагальнити відповіді.

Цю серію можна назвати майстер-клас з фокус-груп.

Про що ви дізнаєтесь із серіалу:

  • засновник навіть невеликого бізнесу повинен розбиратися у маркетингу
  • на окремі роботи краще звертатися до підрядників та вміти з ними співпрацювати
  • маркетингові дослідження це не модне слово
  • для підйому ціни треба мати стратегію підняття ціни
  • можна ознайомитися з такими поняттями як неймінг, програма лояльності, зміна позиціювання, генеральне спонсорство, ціна бренду, оборотності, імпульсна покупка, і тоді сміливо придбати мій Посібник “Як створити свій Бренд самостійно за 5 кроків” або домовитися на Консультацію
  • можна поспостерігати, як нелегко виникають та здійснюються ідеї

Це буде приємний та корисний перегляд.

Якщо маркетинг Вас зацікавив

  • Ви також палко ставитеся до своєї справи й хочете розвиватися
  • Вас не влаштовує стан маркетингу у Вашій компанії
  • Конкуренти наступають на п’яти
  • Свіжих ідей не маєте, а в теорії маркетингу Ви не ас

Час звернутися до консультанта з маркетингу

Це надасть Вам конкурентну перевагу та скоротить час на самостійне вивчення теорії.
Якщо є питання, пишіть. Відповідаю!
Пишіть у коментарях!

Якщо Вам цікаво, я продовжу аналіз другого сезону.

У ньому героїні стикаються з таким поняттям як авторське право, копіювання Торгової марки, комерційною таємницею та іншими поняттями маркетингу.

Якщо вам сподобалася стаття, будь ласка, зробіть репост:)

Напишіть коментар. Краще після перегляду серіалу. Натхнення!

Підписуйтеся на мене в Facebook, Instagram та Twitter, Pinterest



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *