Цінності Бренду
Брендинг

Цінності Бренду

Цінності Бренду є складовою платформи Бренду. Чому так важливо визначитися з Цінностями та як вони пов’язані з іншими складовими платформи? Як їх віднайти, транслювати, втілювати та охороняти?

Чому виникла ця тема?

Зміст

 Ця тема   виникла у мене з приводу обговорення у публічному просторі невдалого чи помилкового висловлення СЕО Yakaboo Івана Богдана по жінок.
 Я не хочу давати оцінку. Хочу звернути увагу на публічне вибачення Yakaboo,де компанія наголошує про свої цінності:

… висловлювання не сумісне з цінностями, культурою та поглядами, які сповідує наша Компанія, наші Акціонери, наша Команда.

Цінності – це не папірець на стіні. Вони перевіряються діями та відповідними рішеннями. Повага до наших клієнтів, партнерів, співробітників – є ключовою цінністю компанії. Без винятків.

Ми бачимо, що цінності гендерної рівності є складовою платформи Бренду Yakaboo.
І компанія відкрито наголошує та захищає їх.

Що є головним у формуванні Цінностей Бренду?

Формулюючи свої цінності, Бренд повинен співставляти їх з цінностями своєї цільової авдиторії. Вони повинні бути важливими для неї .Добре, якщо ці цінності навіть трохи вище.

Бренд не тільки закриває  потреби споживача, а запрошує до вдосконалення .

Тому аналіз ЦА обов’язково повинен дослідити цінності та показати їх у дії.

Говард Шульц, генеральний директор “Starbucks”, чудово підкреслив  цей зв’язок, коли сказав:

Якщо цінності людей співпадають з цінностями компанії, люди будуть віддані цьому бренду.

Тобто завданням Брендингу є насамперед закладення правильних Цінностей у свій Бренд.

Що надасть Бренду формування правильних Цінностей ?

Це надасть конкурентні переваги, перетворить споживачів на прихильників вашого Бренду.
Особливо зараз ми мали нагоду побачити цінності світових Брендів по їх відношенню до України та життя кожної людини.
Тисячі Брендів поступилися своїм прибутком, зазнали збитків,але пішли з ринку агресора.
Ми стали їх прихильниками назавжди.

Цінності Бренду
Компанії, які припиняють або обмежують роботу в Росії

І навпаки інші, хто цього не зробив, назавжди втратили своїх прихильників. Для них людське життя не має цінності.

Цінності Бренду
Ганьба: список брендів, які продовжують свій бізнес в росії, підтримуючи економіку агресора

Цінність Бренду та Цінності Бренду це не одне й теж!

Ні,це не одне й теж ! Але цінності Бренду можуть впливати на його цінність.

Зазвичай коли ми кажемо “цінність бренду “ ми маємо на увазі грошові кошти.
Наприклад, джинси невідомої компанії коштують 20 доларів, а Джинси Levi’s 501 Original – 130 доларів.

Цінності Бренду

Сет Годин написав у своєму блозі:

Цінність бренду – це просто загальна кількість людей, готових переплатити, або як часто з усіх інших  вони будуть вибирати,пов’язані з ним очікування, згадки, історії та відносини, а не шукати альтернативу.

Подивімось далі. Супер бренд зазвичай купують одноразово для престижу. Маємо пару джинсів середнього бренду за 80 доларів,споживачі повертаються за покупками до цього бренду неодноразово. У якого бренду більший дохід?
Тобто неодноразові покупки це і є цінність бренду.
Цінність це те що в голові споживача.
Наприклад, коли ми вибираємо “Coca-Cola” чи “Pepsi” на користь одного бренду, ми ж не вибираємо смак, ми вибираємо цінності, які нам ближчі. “Coca-Cola” несе свою цінність, “щастя”, а “Pepsi” – “молодість”.

Не обов’язково продавати круті Бренди чи надавати дорогі послуги. Треба, щоб клієнти поверталися до вас знову та знову.
Допоможіть їм мати на це привід, транслюючи близькі до них цінності!

Як закласти Бренду правильні Цінності?

  • Дослідити цінності цільової авдиторії
  • Знайдіть свої справжні цінності

Для цього не треба ідеалізувати, щось вигадувати. Подивіться навкруги, що вам подобається як споживачу, що засмучує?
Наприклад, ви проживали в готелі з люксовим сервісом, але персонал відносився до вас холодно та непривітно, ви замовили товар, а він не прийшов своєчасно, ви прийшли у кафе, замовили обід, а на десерт нічого не було.
Чи приклад Yakaboo: вас як жінку оцінили неплатоспроможною.
Ось скільки прикладів! Перетворюйте мінуси на плюси, складайте список цінностей свого Бренду та доносьте їх до споживача. Допоможіть йому зрозуміти, чому він буде звертатися до вас знову й знову. Таким чином ціна Бренду буде зростати внаслідок донесення цінностей Бренду.

Зазвичай  цінності Бренду розміщують на сайті  у розділі “ Про нас” або “ Про мене”.

Що написано у мене на сайті в розділі “Про мене” можна прочитати за посиланням ТУТ

У цій статті я надала загальні теоретичні основи про платформу бренда. Цього має бути достатньо для подальшого створення Бренду за допомогою мого Посібника ( Гайду) Як створити свій Бренд самостійно за 5 кроків 

У Вас виникли запитання на тему статті? Задавайте їх через форму зворотнього зв’язку. Для цього перейдіть за посиланням ТУТ.

Ви хочете проконсультуватися за своїм проєктом? Призначайте зустріч онлайн! Для цього перейдіть за посиланням ТУТ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *