логотип торговельна марка бренд
Брендинг

Логотип,Торгова Марка, Бренд.

Логотип, Торгова Марка, Бренд. В чому різниця?

Зміст

Що таке Логотип ?

Логоти́п (давньогрецька. ὀ λόγος — слово, і давньогрецька. ὀ τύπος — знак, відбиток) — графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб’єкт або об’єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт.

У своїй статті Платформа Бренду я писала про те,що Логотип є одним з елементів платформи.

Тобто це один з етапів створення Бренду, що робиться після вивчення конкурентів,ЦА та розробки УТП.Це аксіома.Ви можете замовити його створення в агентстві або створити самотужки або з використанням спеціальних додатків. 

Одним словом Логотип це знак ,що представляє товар,послугу чи компанію максимально вдало.

З юридичної точки зору такий знак має невелику вагу (але ж все-таки має).

Що таке Торгова марка?

Логотип,що пройшов державну реєстрацію з юридичного погляду  стає Торговельною маркою.Тобто стає вашою інтелектуальною власністю,що захищається законом.

Але не всякий Логотип можна зареєструвати.Тобто на стадії розробки Логотипа треба нівелювати такий варіант.

Про це детальніше  у розділі Інтелектуальна власність

Коли Логотип, Торгова Марка стає Брендом?

Про Бренд та чим він відрізняється від ТМ  я коротко описала у статті на моєму Блозі Безумовна любов до Бренду.

Щоб ТМ стала Брендом потрібно, щоб вона почала випромінювати емоції. Для цього мають з’явитися перші маркери бренду, які скажуть, чим вона відрізняється від решти.

Цікаве ім’я, логотип, унікальна упаковка та інші дизайнерські фішки – все те, що так хочеться назвати та вважати брендом, ще ним не є.

 Ім’я, логотип, малюнок і навіть відеоролики – це матеріальні маркери. Так! Вони потрібні! Але  доки у вас і вашого продукту немає історії,немає і Бренду.

Упаковка може бути тричі оригінальною, але якщо за нею більше немає нічого — бренд поки не існує. Існує лише упаковка.

Існує величезна кількість ТМ, що мають маркери бренду, але такими не є.

Проаналізуймо рекламні меседжі,що наголошують такого типа “бренди”.

Які слова частіше всього використовуються?

Це комфорт, унікальність, традиції, якість, стиль, надійність, лідерство!

Це слова компаній, які працюють тільки на себе. Для них люди це просто споживачі. Щоб вони не робили, людям на них плювати.

Що можна вважати Брендом?

Те що можна асоціювати з людськими якостями.

Індивідуальність бренда — це проєкція людських якостей  на бренд, завдяки якому люди можуть висловлювати свої почуття до нього.

Для прикладу, пройдімось по деяким видам емоційного зв’язку між брендами та людьми.

Бренди

  1. The Economist
  2. Amazon
  3. Martini
  4. Apple
  5. Louis Vuitton
  6. Моя відповідь у каруселі.Згодні?
  7. McDonalds

Які емоції вони викликають?

1. Партнерство. “Ти допомагаєш мені досягати моїх цілей”

.2. Дружба. «Ти завжди поруч, підбурюєш мене».

3. Роман.«Я насолоджуюся кожною хвилиною з тобою. Навіть якщо це не триватиме довго».

4. Залежність. “Я не можу без тебе: ти даєш мені те, чого не можуть дати інші”.

5. Дружба з розрахунку.”Ти допомагаєш мені вирости в очах інших і я тобою користуюся”.

6. Guilty pleasure (задоволення,за яке я себе сварю). «Я б нікому не зізналася, але ти робиш мене щасливішою».

Ваші відповіді такі?

1. Партнерство. “Ти допомагаєш мені досягати моїх цілей” (The Economist)

2. Дружба. «Ти завжди поруч, підбурюєш мене» (Amazon).

3. Роман. «Я насолоджуюся кожною хвилиною з тобою. Навіть якщо це не триватиме довго» (Martini)

4. Залежність. “Я не можу без тебе: ти даєш мені те, чого не можуть дати інші” (Apple)

5. Дружба з розрахунку. “Ти допомагаєш мені вирости в очах інших і я тобою користуюся” (Louis Vuitton)

6. Guilty pleasure.«Я б нікому не зізналася, але ти робиш мене щасливішою» (McDonalds)

Ви згодні зі мною? Чи можете ви визначитися з асоціаціями до Брендів? До яких? Які ці асоціації?

Як же стати Брендом?

По перше пройти всі етапи створення торговельної марки та працювати над собою разом з Брендом,переходячи на новий рівень свого розвитку.

У Вас виникли запитання на тему статті? Задавайте їх через форму зворотнього зв’язку. Для цього перейдіть за посиланням ТУТ.

Ви хочете проконсультуватися за своїм проєктом? Призначайте зустріч онлайн! Для цього перейдіть за посиланням ТУТ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *